6 Ocak 2009 Salı

Mavi Boyunluk

Dün gece saat 23.... bilmem kacta bunu yaptim:) birden böyle bi heves geldi aldim kumasi makasi kestim bictim bu cikti ortaya, sonuc olarak fena degil ama kullandigim kumas hic uygun degildi (ince örgü kumasiydi) herhalde penye den yapilsa daha iyi olur diye düsünüyorum. iste gece gece is yaparsan böyle olur:)
20 ince uzun serit kestim herhalde 1cm genisliginde, daha ince olmasi lazim ama benim kumasim cok kötü oluyordu ince kesilince...

Karsinizda...Mrs.Yastik

birlestiriken ilk önce ince bi kumas parcasiyla bagladim iki ucu sonra daha genis bir kumas parcasina sardim ve abidik gubidik diktim:) Sizler dügmeleri cok begenmistiniz bir önceki postaki resimde ama kumasim iyi omadigi icin dügümeler gözükmez diye kullanmadim.
Herhalde arkadasima hediye edecegim:)

6 yorum:

a. gizem dedi ki...

ay ben çok beğendim :)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ellerine saglik Nergiscim :)) Cok sik bir sey olacak bu yaff :)) Boncuk falan da ekle uzerine :))

nergisce dedi ki...

gizem; cok saol

moonsun; saol moonish ay evet boncuk dikmeyi düsündüm bi ara ama üseniyorum:))

Adsız dedi ki...

salaşş bi tarzı varr

assortiek dedi ki...

ben bunu çok beğendimi söylemişmiydimmmmm:)

nergisce dedi ki...

nev, evet salas:)hic cici bici degil

asso, söylememistinnn:)