21 Ocak 2010 Perşembe

MIM

Sevgili Kolyekolik beni mimlemis, e bende yaziyorum o halde.
Mimin konusunu "Nero´nun garip halleri".

1. Herseyi kutulara koymaya bayilirim, bu yüzden odam kutu doludur. Pc´de bile hersey dosyalanmistir yoksa icim rahat etmez.

2.Kitaplari yayin evlerine göre dizerim dizmezsem icim rahat etmez.

3. Kapiyi kitledim mi kitlemedim mi diye 100 kez düsünürüm, bakmaya gittigimde kitlememis bulurum kimseye söylemem bu durumu arkadaslarim güler, annem cok kizar:D aramizda kalsin lütfen. Mutlaka gider bakarim yoksa icim rahat etmez.

4. Kiyafet ödünc vermeyi hic sevmem, sanki giyen gisinin kokusu yapisip kalmistir ve hic cikmayacak gibi gelir, yikasam bile icim rahat etmez.

5. Bi arkadasima oturmaya gidince verilen terligi red ederim, cünkü baska birini kiyidigi terligi giyemem o yüzden bi yere giderken iki cantayla giderim birinde mutlaka terlik-ayakkabi vardir. Giymem icim rahat etmez.

6. Burnum cok iyi koku alir, bu yüzden günde 1kez havalandirilmis evlerde basim agrir sanki tüm kokular üstüme yapisir. Bizim evde camlar bi acilir bi kapanir babam kizar ama biz yinede acariz yoksa icimiz rahat etmez.

7. Liste yapmadan, kücük notlar yazmadan hic bir yere gitmem. Yasasin post-it´ler. Yoksa icim rahat etmz:)))

Hepiniz yazdiginiz icin kimseyi mimleyemiyorum.

Not: Ne zamandir size bu ayakkabilari göstermek istiyordum kismet bu günemis:)
foto?

9 yorum:

Nu-Ra dedi ki...

tatlım bir çok konuda benziyoruz valla bende durmadan cam acıyorum babam evi soğutuyorsun diyor sürekli ;) ayakkabılarda ne güzel olmuş tatlım..puantiyeli bir elbiseyle çok cici olur :)

keLemek dedi ki...

yaaa
neden kimse artık beni mimlemiyor
ben yazmadım işte..
yazmak istiyorum bende
yafu

ceydabural dedi ki...

mimlenmişsin :) sende yaww
ayakpabılar şahane :)

Syhn dedi ki...

bende sıcak terlik giyemem:))) yanında üşenmeyip taşımana çok şaşırdım ben anca büyük bi çantam olursa koyarım içine ayakkabı ya da terliğimi :D
kutulardan ne kdr düzenli oldugunu anlıyorum bnm aksime :D
nergiscimm..
bana biraz zor biriymişsin gibi geldi :)))))) ne dersin ?? :))

nergisce dedi ki...

Nu-RA, :)benzeyecegimiz icime dogmustu) hic sasirmadim...
puantiyeli elisemi of harika olurdu mervecim...

kelebek, kelebekimmmm ben seni mimliyorum iste:)yaarsin dimi?

fp, hrkes mimlendi yahu bugn sirf mm kokudum:D ayakabilar rüya gibi ya:D

seyhan, düzenlimi suan odam savas alani gibi:D kokosluk konusunda hiiiic üsenmem 1 gece yatiliya bile bavulla giderim:D zor muyum zorum ama özümü cözenlere kolayimdr, zorluk cikarmam:)

Rumeysa dedi ki...

onu bunu bilmem ayakkabılar çok cici..:)nasıl bir platformdur o yahuuu..:)

Unknown dedi ki...

kafam iyice karisti sana yazdim mi yazmadim mi hic hatirlamiyorum ama bu benim yeni linkim eskisi iptal :

senawantsmorefashion.blogspot.com

=*

sünter dedi ki...

Sen ayciyede bulastirsana o düzeni.
Ben beceremedim de:)

Kolyekolik dedi ki...

Nergisceee,
Nolur kusura bakma..Bugün anca girebildim nete..Çok teşekkürler mime cvp verdiğin için.. Çok eğlendim okurken ben de.. Ayakkabılar da züüüpper.. Öpüyorum..Takibe devam :)