3 Ocak 2009 Cumartesi

En sevdigim sarkilar...

Yine bir mim, 2009ùn ilk günleri bol mimli geciyor:) Sevgili pilli cadi mimlemis bu sefer hemde süper bi konu "En sevdigim sarkilar" soruluyor...

Sebnem Ferah vazgecemezlerim arasinda, en sevdigim sarkilari ise, Vazgectim dünyadan, Perdeler, Yagmurlar ve Sil bastan özellikle son iki sarki nerede olursak olalim bagira cagira söyledimiz sarkilardir cekirdek kiz takimimla.
Yasar, bayiliyorum ses tonuna sarki sözleride bir baska güzel ama özellikle cazayir meneksesi ve kör bicagimi seviyourm.
Pinhani: ben nasil büyük adam olucam :) benim hep düsündüren ve gülümseten bi parca
Yalin: zalim, sahte, günaydin, kücücügüm,meleklerin sözü var, ben bilmem:) ve bir cok sarkisini daha...
Sertap Erener: Vur yüregim bagira cagira söylenen sarkilar arasinda:)
Kenan Dogulu: dön gel, güzeller icinden ve dahasi:)
Rafet el Roman: gönül yarasi, ask i virane, seni seviyourm, son mektup, yana yakila, sende hersey yalandi, bu gün anladim ....bu uzar gider.
Gökhan türkmen: dön, büyük insan ve sevdam agliyor
Yüksek sadakat: ask durdukca
Gripin: sustuklarin büyür icinde
Kargo:) ne cok dinlerdim bi zamanlar ama hala bi yerde rastlayinca severek dinledigim parcalara sahip

sonra 90 lardaki sarkilari bir baska dinliyorum
Emel müftüoglu: korkuyorum
Hazal: elden yar olmaz
Izel: ah yandim, sus
Celik:hercai

iste benim severek dinledilerimde bunlar:)
bende Komikceyi ve haticeyi mimliyorum
fotoyu dergiden cektim!!

6 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

bak simdi ah yandimi dinlemek istedicanim

nergisce dedi ki...

pilli cadi:) kos youtube den:)

41 kitchen dedi ki...

oley oley oleyyy ben de bekliyordum:D:D

nergisce dedi ki...

htc: oley oley tahmin etmistim bekledigini:)

chocolate's lover dedi ki...

izelin ah yandım klibindeki kırmızı elbisesini hala unutamıyorum.Kırmızı elbise dedikçe aklıma o gelir hep

nergisce dedi ki...

oholates lover: evet camurlu sokakta kirmizi elbiseyle:)