26 Ekim 2008 Pazar

Yesil elma

Aynayi ne kadar güzel süslemisler, farkli olmus bildigimiz klasik ayna tarsindan cikmis"Altin cerceve":) yapilmali!
Bunlari keceden yapabiliriz, onlar neyden yapmis cikaramadim ama keceden cok seker olur bide gösterdigim peceteliktente yaptik mi:) yesil elma masasi...


Suna bakarmisiniz, ne kadar güzel duruyor, yenilmeyip saklana bilinir. böylesi güzel masalar bayiliyorum:) yemek blogcularada bu yüzden hayran kalyiorum isi biliyorlar...

Masanin ortasindaki yapraklara dikat!
:)yapin yapin:)
Fotlar dergiden cekilmistir:)

4 yorum:

assortiek dedi ki...

nergisimmm yazı yazmamıza tekrar izin wermişlerr:)ne komik şeyler dimii gülelimmi aglıyalımmı hesabı:)
sag üsttekii izleyiciden bende istiormm:)

41 kitchen dedi ki...

canımmmmm
özledim seni valla
ama durumları anlattım
bu yazına yorum yazdım uzun uzun ama gmail beni dışladığından ve senin de ayarların kayıtlı kullanıcılarda kaldığından gönderilmedi. kendime yeni bi yer aldım ben de artık orda yazıyorum

http://haticecim.blogspot.com/

öpüyorum seni kocaman

Adsız dedi ki...

bunu onaylama nergisce@hotmail.com senin mailin değil mi bir baksana mailinse değilse benim profilimde mailim var ona mail atasana bana

a. gizem dedi ki...

meraba nergisce :)
bloguna ilkkez geldim, yeşil, taze bir sofra karşıladı beni çok hoşuma gitti :) sevgiler