3 Ekim 2008 Cuma

iki kolye bir arada




Gecen hafta kolye yapma modundaydim. Bu haftada tembellik modundayim:) bu sefer fikirler tamamen bana ayit, zaten basit, bildigimiz klasik modeller. Üste ki kolyenin yüzügüde var, kristal boncuktan Isil isil parliyor ama fotosunu cekmedigimi simdi fark etttim. Böyle herseyi tam takim takmayi sevmem aslinda yüzükleri cogunlukla kolyeyle birliktede takmiyorum, kendimi yeni evlenmis gelin gibi hissediyorum:) söyle sari sari altinlar ufff:)....en son fotadaki kolyeyi aslinda pek sevmedim yanlis bi model oldu sanki, yakismadi o boncuklara, heran bozulabilir:) burada postuma son veriyorum ve deryali günlei izlemeye gidiyorum:) hayirli cumalar hepinize...haftasonu gelmis:)

11 yorum:

hTc dedi ki...

Bence her ikisi de çok sade ve şık olmuş. Yüzük ayrıca güzel ama. Deryalı günler de çok güzel. Yeni evlenmiş ev kızı modelleriyiz:D Aman Allahım:D

nergisce dedi ki...

htc:
canimmmm nerelerdesin sen cok kizdim sana:( hatta bulursam dövecem seni :) saka bi yana bak msn nini birak bu adrese ben sana iki mail yazdim:) tik yok senden nergis_o54@hotmail.com, daha bana header yapacaksin süslü püslü birsey!insallah...

hTc dedi ki...

canım o maili kullanmıyorum artık ama şimdi sen söyleyince gördüm maillerini ben de yazdığın adresi ekledim. önceki yazında anlattığım gibi gelişti canım olaylar. Ama irtibatı kopartmicam=) Banneri da yaparım en kısa zamanda. Öptüm kocaman

böcük dedi ki...

Haticeeee nereye kayboldun sen ;s sessiz bir gidiş yapmışsın öyle haber aldım ;s Bence sen yapmazsın böyle şey :) Yapmamalısın en azından dimi :)

Nergiss senin şaheserler hakkında yorum yapacak olursam :p İlk tasarım hoş :) Spor kıyafetlerle falan kullanılabilir sanki :) Güle güle kullan :)

babegazelle dedi ki...

nergis eline sağlık bcm

htc nooldu da kapadın bilmiorum ama eğer ki densiz salaklar abuk subuk laflar ettiyse,hiç takmayaydın onları keşke

nergisce dedi ki...

:D Haticeyi arama blogu olmusumda haberim yok:) ehh hatice bak ne hale düstük abuk sapuk densiz dengesiz bilmem ne insanlar yüzünden.

böcük,benim saheserler:)) evet bende spor kiyafetlerle kombine ettim fena durmadi:) sadece boynumu sIkti arada bi.


gazelle, saol canim:)

ASLI dedi ki...

nergiscim üstteki kolyeye bakınca bi an bu kimin sırtı dedim sizin yastık süper konu mankeni olmuş :D Direk fikir geldi tabi çınnn:D ampul yandı:D Bu kolye sırtı hafif açık bir badi tişört vs giyilince sırt tarafında da kullanılablir..Sevgiler canımmcımm :D

nergisce dedi ki...

asli, ehehe:) ay aslicim üpersin fikir harika:) ehh nabarsin insanin bi zarifesi yoksa böyle yastiklara talim eder ( bu gönderme annemle babama) bu bloga acil bi zarife lazim!!!

Pilli-Cadi dedi ki...

ilk kolye cok sade ve güzel, ellerine saglik nergis

bir de boyun olarak yastik kullanmak cok orijinal bir fikir:D

Gelin Ayşe dedi ki...

Yine döktürmüssün canııım :))

nergisce dedi ki...

pilli cadi, hosgeldin:)

ayse gelin, saol canim