3 Mart 2008 Pazartesi

Dikmek Lazim!

Buaralar ne hikmetse dikise sarmis durumdayim, süper dikiyorum diyemem ama elimden geldigi kadariyla birseyler yapmaya calisiyorum. ben dikisle büyüdüm annem hep dikiyordu, evde hep kumas, iplik, igne vardi günün birinde bende canta dikmeye basladim (gerci halen canta dikiyorum) sonralarda Burda`nin dergileriyle tanistim ve kalibla dikmeye basladim, bu kadar eglenceli olacagini hic düsünmemistim. Insan dikince herseyi unutuyor, suymus buymus kayip gidiyor tek dert kumasla ignenin bulusmasi oluyor. Ben yapamam demeyin hayatta aslinda yapamayacagimiz birsey yok, bir deneyin yeter:)...

Bu kalibi burda`nin sitesinde buldum cok hosuma gitti hemde cok zor`da degil. bir kalibta dört model, harika! Diyorum ya bir deneyin yeter...

linke tiklayin ve printer`dan cikartin
http://www.burdafashion.com/downloads/downloadschnitte/easyfashion/efe957012.pdf

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Nergiscim çoooook iyi bir fikir...:)))
yaz geliyor dimi...:))
doğru siteye gidip bakıyorum...
sevgiler canım....

Moonish (moonsun) dedi ki...

Nergiscim, ben de bir dikise yetenek olsa neler dikecegim, aklima neler geliyor bir bilsen ama cesaretim yok iste :))

nergisce dedi ki...

aycacim, yaza hazirliga basladik yavas yavas gbi :)


moonsuncum:) ay cok uzun oldu moonsuncum:), bi cesaret etsen gerisi gelir diyorum ya bende süper dikmiyorum öyle bi hatalar yapiyorumki sök dik sök dik ögrenmeye calisiyorum, sen bir dene:)