28 Haziran 2008 Cumartesi

Resimlik

Ne bulduysan yapistir....Mutlu Haftasonlari...:)

4 yorum:

assortiek dedi ki...

ciciii :) bende yapıcamm :)

Adsız dedi ki...

Nergiscim ne kadar ilginç ve de çok güzel olmuş ben kırk yıl düşünsem dügmeleri böyle degerlendirmek aklıma gelmez herhalde....
Sevgiler gönderdim canım...

Adsız dedi ki...

Bende şimdi kutularımı döküyorum bakalım neler yapacagım...:)) nergiscin sana imrendim bende bakalım neler yapacam...:)))

nergisce dedi ki...

assortiek, yap yap ne güzel olur:)

aycacim vallah bazen abartiyorum gibi geliyor sunu suraya yapistirayim, sunu suraya takayim diye diye bakalim:)

tugcecan, ayy ne güzel, merak ediyourm ne cici seyler ortaya cikacagindan. bloglar bazi hobbylerin baslangici oluyor, merakla beklyiourm tugcecim!

KOCAMAN SEVGILER KIZLAR