3 Ocak 2008 Perşembe

Yeni Cantam

Aslinda kirkyama teknigi oldu ayni boyutlarda alti parca ayarladim ve parcalarin yarisini acikta birakarak diktim. Ön taraftaki kumaslar ariketli kaliyor böyle dikilince, icini astarladim cünkü astarsiz canta hic kullanisli degil ve tam askisini dikerken dikis makinemin ignesi kirildi, galiba cok zorladim dikerken...---->


Soldan birinci olan cantayi cok begendim ve o modelden esinlenerk kendi cantami diktim (büyük pembemsi canta) Resim http://www.kadinonline.com/



Son zamandir canta modelleri takibindeydim cünkü kendime farkli bir canta dikmek istiyordum. uzun süre aradigimi bulamamistim, büyük olmaliydi, abartili degil ama süslüde gözükmeliydi, hem capraz hem tek kolda tasiya bilecegim bir canta ariyordum ve en sonunda dün internette böyle bir model buldum. Arta kalan kumas parcalarindan da "Yeni Canta" mi diktim :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Oncelikle blogger'a ve bloglar alemine hosgeldin :) Bu guzel cicileri paylasmaya devam et olur mu? sevgilerimle..banu

PAPATYA PRENSES dedi ki...

sana hoş çantalar bulcağın bir site de benden olsun:)
http://leyyaa.blogspot.com/search/label/el%20i%C5%9Fi%20kuma%C5%9F%20%C3%A7antalar