13 Ocak 2008 Pazar

Kış, Kremler ve Bakım


Bu aralar bilmem nedendir bayiliyorum kozmetik ürünleri almaya en son resimde gördüklerinizi aldim. Blistekìn dudak nemlendiricisi ni ilk kez denedim ve gercekten cok memnun kaldim, özellikle bu kis aylari icin cok ideal, kokusu cok hafif parfümsüz, ferahlatici bir kokusu var, kabuklanmis, catlamis dudaklar böylelikle rahatliyor, blistekin bu ürünü hem etkili hemde gayet uyun bir fiyata satiliyor (1.99E.). Hemen onun yaninda LOREAL`lin cild kremi var, kis ayarlari zaten kremsiz gecmeyen bir ay ve cildinde daha bir bakima ihtiyaci oluyor, LOREAL´lin bu kremi cildin tüm gün boyunca nemli kalmasini sagliyor. Ben her kremden memnun kalmam ama bu krem gayet iyi yüzü kesinlikla parlatmiyor ve yagli bir yüzey birakmiyor, kuru ve hasas cildler icin bire bir (5.99E.). Son olarakta yeni top pudra aldim, "Catrice Bronzing Powder Perls" sade ama bakimli bir gürünüm isteyenler icin cok iyi, hafif bir piriltili renk veriyor, boya kutusuna düsmüs gibi olmaniz imkansiz bu pudrada. Ben abartili makyaj`dan hoslanmadigim icin cok hosuma gitti bu alik (3.99E.).

Hiç yorum yok: