6 Şubat 2011 Pazar

Kitaplar

En son ne zaman okudugum kitaplari yazdigima baktimigda karsilastigim tarihe inanamadim.
EYLÜL.

Eylül`den bu yana okuduklarim...

Mustafa Ulusoy, „Aynalar Koridorunda ask“.
Psikoloji agirlik bir ask romani kitabin kapaginda´da „Binlerce ask romani yazilmis, askin romani yazilmamisti“ diye yaziyorum. Özellikle psikoloji ile ilgilenenlerin cok hosuna gidecegi bir kitap, bu kitabin devamida „Giderken bana bir seyler söyle“ adli kitabidir.
Ben ilk önce ikinci kitabini okumustum daha sonrada ilk `ini.

Bir baska kitabi´da „ Nietzsche ve Babaannem“ severek okudum, akici bir dili var Mustafa Ulusoy´un, insanin ruhunda bir cok pencere actiriyor kitaplariyla.
„Kendini ne kadar iyi hissediyorsun? Az mi, orta derece mi, cok mu?”


Yusuf Özkan Özburun, “Teselliler Kitabi”. Öyle güzeldi ki hic bitmesin istedim.
Teselli arayisiniza farkli bir bakis acisi kazandiriyor, farkli bir pencereden baktiriyor Yusuf Özkan Özburun.

Hekimoglu Ismail, “Düsünceler”.
Düsündüren bir kitap, her bir kelimeyi icinize ceke ceke okuyacaginiz bir kitap.

Gülse Birsel, “Velev ki ciddiyim”.
Sessiz olunmasi gerekilen ortamlarda okunmayacak bir kitap.
Kahkaha garantisi veriyor.

Elif Safak, “Firarperest”.
Öyle duru bir dili var ki ve öyle samimi ki sanki birlikte ayni yolda yürüyormusuz gibi.
Kitap Hem Elif Safagin kelimeleriyle, hemde M.K. Perker´in cizimleriyle harika!
Gecen haftalarda Ayci´ye benim icin hayal kurmasini istedim, oda hayal kurdu.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

firarpersti ve verev ki ciddiyim i kesinlikle okumaliyim !!

sünter dedi ki...

keske yakinlarda olsan kitaplarimizi dönüsümlü okurduk....
Aycinin bu seferki hayali sana en yakisani olmus cok begendim ben:)

Elifinelizi dedi ki...

Canımsın. ne sempatik olmuş yoyo.Kitapta öyle:) ben çok sevdim

ceydabural dedi ki...

sevdim seçtiğin kitapları,fotoğrafları o mavili puantiyeliyi :)

bir de banner çok güzel olmuş

nergisce dedi ki...

sena, seveceksindir:)

sünter, sünter teyzecim keske bu kadar uzak olmasak, Ayci sagolsun:) bana söyleyeek söz birakmiyor:)

elifinelizi, :) tesekkür ederim, sevgiler...

ceydabural, yoyo kila nekadar uyumlu degil mi? ilk önce baska bir kitabin üzerinde cekmistim sonradan fark ettim:) turkuaz ve siyah uyumu harika.
Bannerim ne güzl degil mi? :))

pelinpembesi dedi ki...

MUSTAFA ULUSOY HİÇ OKUMADIM,ÇOK MERAK ETTİ ŞİMDİ..

Syhn dedi ki...

sen bana her kitabı okutabilirsin nergis bunu biliyor muydun?

mesela ben.
not aldım şimdi!
daha çok oku daha çok okut ;)

nergisce dedi ki...

buket, kesinlikle tvsiye ederim sözleri cok ekileyicidir...

nergisce dedi ki...

syhn, Seyhancim biliyormusun bu yaziyi senin "okuyorum" kösende Mustafa Ulusoy`un kitabini gördükten sonra hazirlamaya karar verdim.
ve biliyormusun ben böyle yazilari hazirlarken ne kadar zorlaniyorum, cünkü hic bir zaman bi kitabi yeterince iyi tanitamadigimi düsünüyorum,sen senin kitap yorumlarini hic okudun mu? Harikalar!
Su sloganada bayildim "Daha cok oku daha cok okut" :) kucak dolusu sevgiler:)

STYLE M dedi ki...

firarperesti siparis verdim bekliyoruuuum sabirla ;))