18 Şubat 2014 Salı

Zarf 2




Merhaba :)
eskiden gönderilen kartlar ve mektuplar artık yeni bir isimle (post crossing) ortaya çıkıp yine yaygınlaştı, 
ki ben bu durumdan pek memnunum. 
Mektup okumasını, kart yazmasını ve zarf süslemesini hep sevmişimdir.
Bu fikri sizlerle de hayata geçirmek isterim :)
Tek yapmaniz gereken mail adresiniz ile birlikte bir yorum birakmaniz ve cumayı beklemeniz.
Cuma öğlenden sonra kimin kime çiktiğini buraya yazacağım. Sonrasında ise hoşunuza giden bir kart secip, bir kaç kelamla süsleyip size çıkan arkadaşiniza göndermeniz gerekecek ve size gelen kartla mutlu olmanız :)

Mutlu günler
N.

7 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Bende istiyorum, bayılırım zarf süslemeye:)

nergisce dedi ki...

duygu, peki canık :) ilk yorumu sıldım acık adresın yazdıgı ıcın, cok katılan olursa olur. ve maıl adresını yazmalısın kı sana cıkan kısı ulasabılsın dıye :)

Gelin Ayşe dedi ki...

Katılıyoruuum. Aysekekik@hotmail.com

Unknown dedi ki...

katılıyorum duygu.yilmaz687@gmail.com

Nur... dedi ki...

Geç mi kaldım acaba çekiliş için

nergisce dedi ki...

Nur, Gec kalmadin :) katilmana sevindim, mail adresinide yazarmisin