13 Aralık 2009 Pazar

Kirkyama Canta



Canta eskidi hatta yirtildi ve simdi karsinizda.
Asirlik bir post bu aslinda gecen kis kullandigim cantadan simdi bahsediyorum:)
bravo bana.
Evet, bu catayi ben diktim ama öyle bir dikis ki :O hatirladikca yuh diyorum kendime.
Simdi aciklayim kisaca ve benim yaptiklarimi sakin ola siz yapmayin! Bu bir uyari.
Kumaslari bildigimiz gibi üst üste koyarak degil gazete kagidina koyup igneledim ve öylece üsten dikis attim.
BÜYÜK bir hata ve cok zaman gecmedi o dikisler patladi cünkü ben sanki uzun yolculuga gider gibi cantayi doldururum (buda baska bir sorun).
Zaten dikmeye basladiktan sonra sinir basmis olacak ki annem cantayi tamamladi bende anca subat ayinda kullana bildim.
Kumaslarda annemin diktigi mantolardan kalanlar.
Arta kalan kumaslari degerlendirmek icin iyi bir fikir olabilir ama sakin benim diktigim gibi dikmeyin.
Büyük sözü dinleyin!(anne, abla, terzi gibi)
Gecen sene, burada söz etmisim.

11 yorum:

şehnaz dedi ki...

arkadaşım,çok güzel olmuş..bende bu tür salaş ve rahat şeyleri severim...geçte olsa paylaştığın için teşekkürlerr...belki bende örgüden yaparım bu modelden....sevgiler..

Syhn dedi ki...

tamam söz dinleriz ama sende dinle :)

böcük dedi ki...

vintage olmuş kız bu fena mı :Pp

PAPATYA PRENSES dedi ki...

:))) pek güldüm yahu. canım çantayı ne hale getirmişsin. bunu elinde dikeceksin ki, esaslı bir kırkyama olsun da evladiyelik olsun:)

fotograf penceresinden dedi ki...

ne diyim harikasın :)

Karakutu dedi ki...

ne güzel blog bayıldım, takipteyim :)

Gelin Ayşe dedi ki...

ehehehe :))
Ama guzelmisimis, yazik olmus.

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

alemsin kuzum ama süper olmuş he

SerpiL dedi ki...

ayy ne becerikli hatunlarsınız yahu

PAPATYA PRENSES dedi ki...

afiyet olsun;)

nergisce dedi ki...

sehnaz, :) örgüden mi cok merak ettim.

synh, dinlicem ama söz vermeyim:D

böcük, ehehe:D alemsin böcüko yani benim dolabimda suan vinage bi parcami var:Dwow

papatya prenses, :) oha papatya yani elde nasil dikeyim sonra cart curt diye gitsin skak ortasinda:) ama sen bu isinehlisin vardir bir bildigin.


fotograf penceresi, böyle söylersen utanirim:)


karakutu, cok saol hosgeldin o zaman:)


gelin aysr, ay aysecim acimasana:D eskisinki yenisi gelsin...

stilom, canim stilo saol begendigin icin:)

serpil, :) cok saol tuhaf hatunlariz vesselam:D


papatya prenses, cooook güzeli biliyormusun:D ama sonra kendimi sisko hissettim o baska:)bide kahvelisini denemek istiyorum mhhh