7 Aralık 2009 Pazartesi

Ben aslinda pantolondum


Evet o aslinda cok cirkin bir pantolondu simdi nasil giymisim o halde diye düsünüyorum:) peh.
Ben her mevsimde kiyafetleri yeniden secerim ve mutlaka birseyler kenara atilir buda onlardan oldu. Iki dikisle biten bir canta(clutch) modeli ve istediginiz gibi süslediniz mi, tamamdir. Ben herhalde bu cantayi sirf süslemek icin diktim cünkü ici astarsiz ve hic kullanmadim:)

11 yorum:

ayci dedi ki...

iyi ki artik pantolon degil :)
cünkü harika olmus canim :)

Sena dedi ki...

bunun bir zamanlar bi pantolon olduguna inanmiyoruuuum. ama cok güzel olmus. nasil aklina geldi böle bise. cok begendim. bende diy-projemi yayinladim bugün, seninde fikrini ögrenmek beni mutlu eder.

karamel mutfak dedi ki...

nasıl yani ya? keşke nasıl yaptınıda resimlesydin dikişe bu derece marek sardıgım sırada ilaç gibi olacaktı .emegine sağlık.

naki dedi ki...

heyy heyy cok gzüel bir fikir.çokta şık olmu ellerıne saglık...

ayrıca istedigin fotografları bana yolla,nasıl bir tarz olması istedigini ekle,yazı stili falan.
yapayım abe sana ordan bı headeır :)

zeynep dedi ki...

çok güzel olmuş, ben bu clutch ları çok seviyorum çok..

böcük dedi ki...

benimde giymediğim bir kot pantolonum var ımm ondan böyle bir çalışma düşünebilirim sanırım ehehehe :D

ellerine sağlık canım :)

3prenses dedi ki...

ben de ayırdım bir sürü pantolon.ama bu çok güzel olmuş mor ve kadife yok bende.bendekiler hep kot:))

Gelin Ayşe dedi ki...

ehehe zavalli pantalon : ) Rengi hoc bir pantalon ama :)

fotograf penceresinden dedi ki...

harika olmuş :)mor renk olunca başka bir harika oluyor benim için

Syhn dedi ki...

güzel bi geri dönüşüm olmuş şekerim ama astar takıp kullanmalı sonra ben bunu esiken giyiordum demelisin.. elleirne sğlık :)

nergisce dedi ki...

ayci, :D saol sinokom panolon olup yer tutacagina canta olp yer tutsun acaba cantadanbaska ne olur belki birgün "benaslinda cantaydim" diye basliki bir post girerim:)

sena, begenmene cok sevinim senacim aslinda bu cok klasik bir clutch yani cuval gibi dikiyorsun ve katliyorsun islem tamamdr:) saa ugradim.

karamel mutfak, sevgili karmel mutfakinanirmisn o kadar cabuk gelisiyorki bu prpjlr bzen kendimi bian dkis makinesininönünde buluyorum:) ben sana ugrayip anlatacagim:)

naki, canim cok saol:) fotograf seceyim sendeyim o halde...

zeynep, inanimisin bende hemde hic kullanmama ragmen seviyourm az önce iki pantolon aha kenara attim:S

böcük, böcükooo kesinlikle yapmalisin ve bizimle paylas:)

3prenses, :) ilkay ablacim kotlada cok hos duru dimi? bende az önce bi kot pantolon ayirdim nolur nolmaz dursun kenarda:)

ayse, cnaim acima yahu:D inan cok igrencti iyiki pontolonken fotografini cekmemisim:D

fotograf penceresi, :) morcu seni
begenmene sevindim, morenginin farkli bi havs var baen asi bazen romantik gibi dimi?

syhn, seyhancim:D senin su arkadasin coook tembel inan üseniyorum astar bicip dikmeye hem kim göreck yau astarlimi astarsiz mi diye:D sende bilmiyormus gibi yap, bana sana söylemedim ki astarsiz oldugunu:P