12 Şubat 2009 Perşembe

I love your blog

Blog ödülleriyle yeniden karsinizdayim:) bana bu ödülü veren sevgili Lal, Merve ve CcC ye tesekkürler:)

Kurallar geregi bende 7 kisiye vermeliymisim

kurallara göz atin:)
Kurallar şöyle imiş ;1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek,
2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek,
3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.

sansli 7 kisi:)

1. Cilekli süt
2. Ayse`s World
3. Melusina
4. Ömür tekince
5. Karton`dan terlikler
6. Nhr
7. Ceydanin bahcesi

Bu yazi ikinci gez yazilmistir:)

6 yorum:

Adsız dedi ki...

bloğumda hediyen var uğra canım :)
diyecektim baktım çoktan almuşsun hediyeyi :D

embir dedi ki...

Canım ya bende sana ödül vermiştim ama sen benden önce almışsın :)) Öptüm

nergisce dedi ki...

nhr, eheh evet hem sana bile verdim:)

embir, ayy cok saol:))

Ömür dedi ki...

Ooo ilk defa ödül aldım :) Valla sanal da olsa çok hoşuma gitti. Teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

mersi :)

kEnDiMcE dedi ki...

tebrikler
darısı inş benim başıma