14 Şubat 2009 Cumartesi

Ask izleri

Ask dolu ayak izleri:))

12 yorum:

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

Çok iyi yaa :))

Teşekkürler..

AskinAy dedi ki...

mükemmel:))sevgiler..

Pilli-Cadi dedi ki...

vuuu sizin oralarda kar mi var:)

katre_wınscare dedi ki...

oww cok harıkaaaaa

Nazpek dedi ki...

gördüğüm en güzel ayakkabı izi

a. gizem dedi ki...

çoook şirinmişşş :) ne güzel kalpler bunlarrr, nergiscimm senin için gönülden; kalbinin mutlulukla aşkla dolmasını isterim...

L@L dedi ki...

Gördüğüm en aşk dolu ayakkabı izi :) Ne hoşmuş Nergiscim ;)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Oyyy ben de istiyorum o botlardannn :))

ayci dedi ki...

yok yok...CIK...hani o el vardi ya, peace yapiyordu...ben onu sevdim cok sevdim onu...sen ona bir anlam bul...onu koy buraya :)

neden karisiyorsam :)

KokoSh dedi ki...

Müthişşşşşş bayıldımm

nergisce dedi ki...

digital sevgi kelebegi: :))
askinay: sanada cnaim kucak dolusu sevgiler.

pilli cadi, evet haftasonu karli getci:)

katre: harika harika:)

nazpek, benimde:)

gizem, ay gizosum cok ama cok saol:) insallah hepimizin canim

lal, evet öyle inan, benimde sok oldum zaten görünce:)

moonsun, :))hemen edinmelisin

ayci: ehehe:) oki sana onu tablo olarak gönderecegim:)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

kimin aklına gelir ??çok güzel..:)