23 Aralık 2008 Salı

Filmler 1

Karsinizda en sevdigim filmler...
BU film beni benden aldi:) o kadar güzel anlatilmis ki fakir kizla zengin erkegin aski bayildim:) hic sIkIlmadan bir cok kez izlenebilecek kivamda bi ask filmi...J.Lo´nun güzelligine hayran kaldim.
Tam ki$a yakisir bi film. Dün gece izledim...Masal gibi:) kitaini bir cok kez okumustum Külkedisinin ama filmini izlemek baskaydi. Film mi izlerken bir cok duyguyu yasadim. Üvey anneye coooook siniz oldum, kiz kardeslerinden birinin sacini basini yollabilirdim:) uff hemde ne büyük bi zevkle, Hele ki prense asik olmamak elde degil...izleyim derim bu mevsime cok yakisiyor...iste masal gibi.


Bu film`mi tam 4 kez izledim :) sirf cantalar, ayakkabilar, kiyafetler icin:) besinci kez bile izleye bilirim...

komik bi anne, komik bi ask hikayesi...lokum gibi bi film:)



6 yorum:

a. gizem dedi ki...

ilk filmi ben de çoook sevmiştim nergis,
diğerlerini de en kısa zamanda izlemeliyim :)

nergisce dedi ki...

gizem, :)lokum gibi film:)

41 kitchen dedi ki...

ilk filmi ben de izledim. Gerçekten çok güzeldi. J.Lo yu ben çok seviyorum ya=)

nergisce dedi ki...

htc, :)

Ömür dedi ki...

Maid in manhattan ilgi çekici bi filme benziyor. Zaten manhattondaki şaşalı hayatlar hep ilgi çekici olmuştur.

safir dedi ki...

şeytan marka giyeri 1000 kez izlesemde bıkmam rahat 10 kere izledim ondan sonra saymayı bıraktım kendimi en kötü hissetiğim anda hep bana umut verdi :)