26 Aralık 2008 Cuma

Bilezik hikayesi

Uzun zaman dolapta bekledi bu karton parcasi. Sonra aklima bilezik yapmak geldi, kime gösterdiysem burun kivirdi, cok büyük, cok kalin dediler:). Tamam dedim, bende diger bilezikler gibi o modelde yapayim, aldim gazete kagidini kücük parcalara kopardim ve düz orta boy seritler halinde yirtip bi cam kasenin icine yerlestirdim ve sicak su döküp beklettim yumusamasi icin. Daha sonra nisasta ve su`yu koyu bi kivama gelene kadar pisirdim. Kücük parcalar haline getirdigim gazete parcalarini biraz nisasta su karisimina karistirdim (nisasta ve su karisimi pisince yapistirici gibi oluyor). karton bilezige bu karisim sürülür ve düz serit haline yirtilmis gazete kagidiyla kaplanir ve kurumasi icin 1-2 gün bekletilir.
Kuruyunca...

dergi´den kopardigim parcalarla süsledim:) biraz acayip oldu daha hic insan icine cikaramadim bile:) aslinda saks mavisi keceye papatyalar islemistim sonra bi sardimbilezik elime sor giriyor, dönmüyor..cok acayipti:) simdibu halde yine dolapta beklyor...
Nisasta su karisiminida embirden ögrendim:) yasasin blog:)

3 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Bence cok guzel olmus Nergiscim :)) Ellerine saglik :)) Onemli olan yaraticilik :) Kocaman optum seni :))

embir dedi ki...

Nergiscecim eline sağlık canım, çok güzel olmuş bileziğin. Daha önce 10marifette yazdığım bir çalışma vardı. Onda da biten koli bandı rulosu kullanılıyordu fakat ruloyu kesip bir parça ekleyip yapmışlardı. Bu çalışmanda çok güzel olmuş hani keçe ile süsleyince dar oldu demişsin ya ondan fikir vermek için yazdım. Bu arada çalışmanda adımı anıp linkimi vermende beni çok sevindirdi. Teşekkür ederim canım benim.

nergisce dedi ki...

moonsun, saol canimmm:)

embir, 10marifetteki yazini okudum hatta bende kestim bir parca ama yazmayi unuttugumu simdi farkettim:) sIkI takip ediyorum seni:)kucak dolusu sevgiler