1 Ağustos 2013 Perşembe

Merhaba



Sevgili Okur,
Güzel yorumlariniz ve ziyaretleriniz icin cok tesekkür ederim.
Eskiden uzun uzun yazardim artik sadece ayin basinda kücük notlar yaza biliyorum.
Hersey dünya telasindan. 
Gerci ne senin ne de kendimin vaktini den calmak istemem,
sadece fotograflardan olusan bloglari takip etmek daha kolaydir.
Sirf ilham almak icin, bazen meraktan yada hatir icin ugranir, dilerim öyledir.
Beni merak eden eski dostlara bir bir yazacagim :)
Hayata güzel bakmaya ve kücük detaylardan mutlu olmaya devam edin.

Her birinizi sevgiyle kucakliyorum 

N.


1 yorum:

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunu yeni keşfettim.. gerçekten çok beğendim :) ve hemen takibe aldım.
470. takipçin benim.. :)
Bana da ana da beklerim. :)
Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileğiyle,
♥ Sevgiler ♥
http://whiteglaze.blogspot.com
twitter: @_gamzeahmet_