22 Şubat 2009 Pazar

Turkuaz ve Turuncu Cicekler

Mevsimlerden kis ama bizde cicekler turkuaz ve turuncu actilar:) Asagida gördügünüz rulo kagittan bir parcacik kesip yaptim bu cicekleri, turkuazi ikinci denemede bu sekile getire bildim. Ben Hediye paketi süslemede kullanmak istiyorum ama bakalim hayirlisi sonu ne olur bilinmez:) Dogum günlerinde evi süslemek icin kullanila bilinir yada bir arkadisiniza bir kactane cicek yapip saplarinida yesilden yaptinizmi bir demet kagit cicek, hemde kocaman :) ben cok sevinirdim herhalde kapimda arkadaslarimdan biri bu ciceklerle dursa. Ben yapip ellerine vericem:)

13 yorum:

embir dedi ki...

renkler çok uyumlu olmuş canım. Emeğine sağlık.

eviminnuru dedi ki...

bencede renkler çok uymuş ellerine sağlık secgilerimle

ASLI dedi ki...

güzel olmuş canım ben yapıp vazoyada koyuyorum cam vazo içinde renkler hoş duruyor sevgiler

Seddosh dedi ki...

valla ben en son 10 küsür yıllık dostumdan okkalı bbi kazık yedikten sonra kılımı kıpırdatmam onlar için:))
Blogcularım ayrı ama;)

a. gizem dedi ki...

evet evet çok güzel olur nergisciiim :)

Merve dedi ki...

ne güzel olmuş..turuncu çook seviyorsun fark ettim ;)
ellerine sağlık..!

AskinAy dedi ki...

hediye pakedi süslemeye cok güzel yakisir canim bencede:)emegine saglik öptüm seni...

Moonish (moonsun) dedi ki...

Renklere bayildim bana blogumun renklerini animsatti mavi ve turuncu :)) Cicekler cok guzzel Nergiscim :))

L@L dedi ki...

Renkler süpermiş Nergiscim. Arkadaşların ne çok sevinirler canım, bayıldım bu fikre *)

nergisce dedi ki...

embir, tesekkürler:)

eviminnuru, cok tesekkür ederim sanada kucak dlusu sevgiler:)

asli, madem yapiyorsunda bizimle neden paylasmiyorsun:)) saol canim begenmene sevindim:)

sedda, uff biliyorum sedda dostlar cok kazikcidir:) bazilari ahh ahh

gizem, dimi yaa gizos:))) düsünsene ben senin kapinda bu ciceklerle duruyorum pembe, sari turuncu renklerinde:)))

merve, mervecim süper gözlemleyicisin, turuncu,sari, yesil, pembe en sevdigim renkler:)

askinay, saol canim bakalim artik nasil olacak:)

moonsun, canim mavi senin rengin:) begenmene sevindim:)

lal, saol canim:) sevinirlerde:) yapmicam hep ben yapa yapa sürprizlerim bitti:)

katre_wınscare dedi ki...

bencede guzel olmus yhaaa nası var bu becerı sende :S allaam ben bı dugmeyı 25 dakıkada dıkebılen bı sahsıyet olaraktan kendımı yılın becerıksızı ılan etmıs bulundum artıkın..

nergisce dedi ki...

katre:))) yok canim yaparsin inanirim amam masallah de:)

Nazpek dedi ki...

bayıldım ben bu kutuya renkler harika uymuş eline sağlık