24 Aralık 2008 Çarşamba

Kurabiye Dükkani

Bugün bi hevesle kalkistim cookies yapmaya. Olur olmaz süphe icindeydim hep neyseki basariyla sonucland, gerci biraz yumurta kokuyor :))) hic sevmem yumurta kokusunu kurabiyelerde, keklerde ve hamur islerinde. Tarifi cafe fernando`dan harika tarifler var, bi ugrayin derim. Tarifte karbonat yaziyordu ben korbonat yerine kabartma tozu ekledim:) karbonatin farki nedir ki, ayni sey degil mi kabartma tozuyla, bilgilendiren olursa sevinirim. Bide ben iki cesit yaptim bi cikolatali ve digeride cikalatali-kakaolu-findikli (uff en güzel bu) ehh iste bence güzel oldular daha ev ahalisi yemis degil bakalim artik.

Hamur hali

Firinda ne oldugu belirsiz
Tatatatatammm

Süslü püslü

Yemege hazir...afiyet olsun:))

Fotolar bana ait!

6 yorum:

Ömür dedi ki...

Kurabiyeler güzel görünüyor :)

Adsız dedi ki...

ellerine sağlıık , çok şeker görünüyolar :)

HamaratDiva dedi ki...

olmaz ki hamile var, canı çeker diye düşünmedin mi nergissss, şaka bir yana ellerine sağlıkkk :)

41 kitchen dedi ki...

anaam çok lezzetli görünüyorlar. ya zaten iştahım kış sebebiyle bir hayli açık. şimdi naptın sen yaa:(:(

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ellerine saglik Nergiscim benim :)) Bu ara ben de kurabiye kek takiliyorum evde, bunu da mi denesem acaba :))

nergisce dedi ki...

ömür, saol sende yapmalisin cok kolay oluyor:)

nev, saol canim artik nisanlina yaparsin sende:)

enhar abla, düsünemedim inan :) ama ben sana yapip postalarim:)

htc, uff sinir oluyorum kilo aldim:) aman bosver yiyelim gitisn

moonsun, kis geldi hamur isleri artti:)