7 Kasım 2008 Cuma

Mr.Maymun ve tac

Ilk resimde gördügünüz beyaz tac 1 seneyi gecik dolap üstünde durdu. ha bu gün ha yarin yapicam diye arkadasimi oyaladim durdum. ilk önce yesile boyamistim, gecen sene derya baykal pet sise altindan cicek yapmisti, mumda hafifce eritip onuda mora boyamistim ama hic hosuma gitmemisti yapistirmamistim, dolabin üzerine attip bir sene sonra aldim yikadim. siyah kurdale cevirdim. motif makinasinda siyah simli ipten cicek yaptim ve böyle birsey ortaya cikti...Arkadasima hediye, simdilik Mr.Maymun takiyor:)

9 yorum:

a. gizem dedi ki...

ay çok sevdim ben de siyahını mı yapsam ne??

Yeliz dedi ki...

aa çok cici olmuş:)

L@L dedi ki...

Çok şirin olmuş :)

böcük dedi ki...

Çok hoş olmuş yahu hele çiçeğe bayıldım :D Allah'ım niye bende böyle yetenekler yok yarebbim ya :D

ASLI dedi ki...

Mr.Maymun süslenmiş ha :D Çok tatlı olmuşş

Begüm dedi ki...

Merhaba

Keçe ürünler çok hoş görünüyor,ellerinize sağlık
Bende keçe kumaş arıyorum ama bir türlü bulamıyorum.Nerden temin ediyorsunuz keçeleri?Nerden alabilirim acaba?Bu keçeler kumaşlar nerde satılıyor?

Selamlar..

Begüm dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Deli kız seni yine yazı yazmamış olsaydım ham yapıcaktım neyse ucuz yırttın :) Çok yakışmış maymunda kalsın bence :)

nergisce dedi ki...

a.gizem, yap yap bakmaya gelicem bak:)

yeliz, evet cok saol:)maymuna cok yakistida benim maymun arkadasima ykaisir mi bilmem.

lal, saol:)

böcük, sende bambaska yetenekler var, git bi bloguna bak:) ve daha cok yaz yazilarini okumayi özlüyorum inan...

asli kilic, mr maymun süslendi püslendi karsiniza cikti :)

begüm, bunu sitede yazicam insallah:)

crfat women, zaten arkadasima vermeyim diyorum en güzel maymunda oldu:)