2 Ekim 2008 Perşembe

Farkli ve kisa kisa

Moda dergisinden buldum bu resmi. Kiyafet kombinasyonu dikatimi cekti ve detaylar. Cok hosuma gitti güllü buluz, taktigi sal zimbirtisi (yapsa birileride görsek:)), pantalon modeli, pembis coraplar ve aslinda hersey.

Kisa kisa....
Bayram bitti neredeyse, ne kadar cabuk gecti...
Bugün farkina vardim ki ekim ayi gelmis, ne cabuk. Ben hala takvimlerden eylülü yasarken, ekim gelimis...yapraklar sararmis.
Sessizce giden Blogdasim Haticeye seslenmek istiyorum, keske gitmeseydin. Paylasacak cok seyin vardi ve bizimde birbirimizden ögreneceklerimiz o kadar coktu ki...Insallah yine gelirsin:) sesini duyur.

3 yorum:

babegazelle dedi ki...

bencede yaa hatice nie bu arada gitti ki ??acaip yapasım var o şallardan,salak gibi tam şallık bi kumaş buldum almadım bu hafta parçacılara gelirse işallah alıp yapıcam :))

hTc dedi ki...

Canım benim. aslındahiçbir açıklama yapmadan böyle bırakıp gitmek istemedim. Uzun zamandır sitede anlayamadığım şeyler oluyordu. Sanırım birisi fena halde takmış kafayı. Huzurumu kaçıracak herşeyden uzak durdum bugünde kadar. Bu durumunda beni sinirlendirdiğini gördüğümde kendime kızdım, çok kızdım. Öyle bir anlık öfkeyle bi bilgi bile veremeden sildim siteyi. Bütün emeklerim ben siteyi silmesem de bi gün zayi olacaktı büyük ihtimalle. Her kimse ondan önce davrandım ve de çok zorlandım silerken. 6 aylık emek vermiştim, güzel zaman geçirmiştim. Umarım tekrar başlarım. Ama şu an değil. Bloglarınıza her gün giriyorum. Tam manasıyla kopmuş değilim. Yazmak kadar okumak da zevkli. Gerçek dostlarla her zaman yanyanayım aslında=) Seni çok seviyorum canım benim. Yüreğinin güzelliği taa buralardan okunuyor. Kendine iyi bak. Sık sık burdayım hoşçakal.

böcük dedi ki...

sol taraftaki hatun çok şık gözüküyor :) sevdim ben onu :p

Hatice umarım en kısa zamanda dönersin.Seni ve paylaşımlarını özleyeceğimize emin ol..