5 Temmuz 2010 Pazartesi

Altmis üc yoyo ve dügme

Sonunda.
Evet, bir yil´da anca bitire bildim bu cantayi.
Oysa yoyo`lari dikmek bir kac günümü almisti,
sonra yoyo görmekten bunalmis olacagim ki bi kenara atmisim.
Gecen aylar icersinde bittirdim, kullaniyorum simdilerde.
Görenler hayretle bakip "bunlari sen mi diktin?" diyorlar...
Birde bilseler yoyolarin aslinda ne kolay dikildigini.Bir cok kisi bunun ne oldugunu sordu ve sonunda koptu. Sag olun.
Ne olabilir ki o. Nergisce bir seyler iste.
Sevgiler:)

11 yorum:

Unknown dedi ki...

oooooooofff cok emek sarf etmissin belli !!!! ama cok güzel olmus.. tam bi hippie cantasi bence ve bu benim cok hosuma gitti !!!!! =)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çok güzel ve cici olmuş:)
emeğine sağlık canım.

lale kunt dedi ki...

çok beğendim ben bunu, nasıl emek var
üstünde. renkler, yoyolar, küçük not hepsi şahane...

sünter dedi ki...

O Nergisce bir seyler var ya, ben onlarin hayraniyim iste:)

Öpüyorum canim

3prenses dedi ki...

yoyo kraliçem süper olmuş gene:))

41 kitchen dedi ki...

çok chokella olmuş canım ellerine sağlık:)

dakikadanonce dedi ki...

çok güzel olmuş ellerine sağlık..
Nergisce birşeyin manası var mı nergis.

Adsız dedi ki...

ay harika olmus cok güzel. yoyolarina saglik bikma sen onlardan sakiiinnn:)

Syhn dedi ki...

o sevgilere saygılarla karşılık vermek isterim. ellerine sağlık. ne iyi etmişsin tamamlamakla ;)

Zeynep'in Evi dedi ki...

kelimeler nekadar yakışmış birbirine..çanta için maşallah diyorum sana canımmm..harika olmuş..

Rumeysa dedi ki...

harika gözüküyor canım.. Nergisce herşey hep harika gözükmüyor mu zaten??..:)