24 Şubat 2010 Çarşamba

Sari ve gri


Bazen uyandigimda tüm enerjimin bitip tükendigini hissediyorum.
Bir cok isim varken hic bir sey yapmadan duruyorum.
Isler bana bakiyor ben onlara, kafamda ise bin tilki dolasiyor.
Tilkilerle konusmaya, kendimi dinlemeye ve yoyolarimi dikmeye gidiyorum.
Ya kisa yada uzun bi süre…
Dün uyandigimda ise su renkler vardi aklimda: sari ve gri.
Hayirdir insaAllah…
Sevgiler
Foto AyCi

18 yorum:

Syhn dedi ki...

inşallah kısa süreliğinedir, yeni post girdimeni yeni yoyolarınla tanışmayı seviyorum çünkü ;)

Sena dedi ki...

evt seni anlayabiliyorum. ama yakinda düzelir ins. nasilsa bu tür dönemler kisa sürüyo =)

Merve dedi ki...

Tatlım yazmayı bırakmayacaksın değil mi? ayrılık uzun sürmesin..ben senin neşe dolu yoyo postlarına bayılıyorum..hepimizin böyle dönemleri oluyor maalesef en güzeli başka şeylerle oyalanarak atlatmak :)

{{{(((^-^ çiLekLisüt ^-^)))}}} dedi ki...

DEPRESİFLEŞMEK HER BLOGGER'IN KORKULU RÜYASI :) Arada bir gelir geçer umarım seninki kısa sürer, sarı ve gri hastalığı anımsattı bana, biraz da ayrılığı. Umarım hayırdır ama, hayra yoralım hayır olsun..

nohut oda dedi ki...

sarı ve grı cok yakısıyor bencede..neler yapasınız kımbılır sımdı...

tugbatugba dedi ki...

inşaallah hayırlısı olur...
canım kandili tebrik ediyorum...

Profösör dedi ki...

Kandilinizi kutluyorum.

HaNdE... dedi ki...

kesin çıkar bir şeyler sarı ve griden :)

s.a.i.m.e dedi ki...

hehe danke
ja das lied ist echt komisch aber wir wollen diese modenschau ganz anders machen sie soll bei den menschen im kopf bleiben :D
schönes wochenende:)

Profösör dedi ki...

Bütün renkler güzeldir. Bu renklerin farklı ortamlarda, farklı şartlarda anlvmını bulmavsıdır aslında. Anlamlı olan herşey güzeldir. Her güzel de anlamlıdır zaten. Bu anlam fizikten metafiziğe geçiştir. Beden ve ruhun uyuşmasıdır. Birbirini taşımasıdır. Anlamaktır. Anlaşılmlaktır.

Sena dedi ki...

bencede artik yaz gelmeli ne zamandir giyemiyorum converselerimi zaten özledim bende =)

Rumeysa dedi ki...

sarıyı uzatma artık daha fazla..:(

didem gül - turkuaz esarp dedi ki...

Canım blogumda ödülün var öptüm

Sena dedi ki...

nerdesin ne zamandir yoksun =(

Haydins dedi ki...

Kolay gelsin..Hayra yor hayır olsun:)

Sena dedi ki...

ya yeni kayitlarin oluyo da ben mi göremiyorum yoksa yollayip soaradan siliyo musun =( cünkü kumanda panelimde yeni kayit yolladigini görüyorum fakat blogunu acinca en son bu postun cikiyo =/

fotograf penceresinden dedi ki...

hayırdır inşallah :) lütfen daha sık buralarda olunuz sevgiler:)

Bilge Kamile dedi ki...

Aynı şeyleri yaklaşık iki haftadır ben de yaşıyorum.Sanırım bahar yorgunluğundan olsa gerek.Fakat siz de hiç değilse renkler belirginleşiyor.Bu dönemde ne yapmak isterseniz onu yaparsanız, bu dönemi hem güzel şeyler gerçekleştirerek hem de daha huzurla atlatabilirsiniz.
Ayrıca sayfalarınızda yaptığınız güzelliklere bakınca daha da mutlu olacaksınızdır.Zira yaptığınız emeklerinize bakınca,beğenmemek ve şevksiz kalmak mümkün değil.Sevgiler.
Bilge Kamile