17 Kasım 2009 Salı

Sevimlilikler


Sizleri ben burada buldum ve sevdim...

14 yorum:

zeynep dedi ki...

galiba keçe, ben bu keçeye aşığım..

Haydins dedi ki...

Çok şekermişşşş..

Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

sevilmeyecek gibi değil.gerçekten ne tatlı bişey:)

Syhn dedi ki...

ayy bende sevdiimmm..

zeynepin sesi dedi ki...

ben de sevdim ben dee :)

Merve dedi ki...

amanın çooook güzel :) nazomuz yapar belki :)

fotograf penceresinden dedi ki...

çok cici :)

tugbatugba dedi ki...

yaa çok güzelmiş bunlar...

Zeynep A. dedi ki...

bu keçelerden daha neler çikar kim bilir! çok sirin gerçekten!!

Gelin Ayşe dedi ki...

ya beeen ya beeen bayildim sevmek ne kelime :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

ay aşkım süper bunlar..

nergisce dedi ki...

Kizlar, güzel yorumlariniz ve ilginz icin tesekkr ederim, hepsi bu güzellikleri hazirlayana gitsin:)

kelebek atolyesi dedi ki...

çok tatlılarmış :)

IŞIL dedi ki...

ay harıka bunlar ...
bloguma beklerım