22 Eylül 2009 Salı

Uzunca

EN SON ...(yaptığın)
1. En son aldığınız besin nedir? Pilav yada lokum hatirlamiyorum
2. En son kimi aradınız ? Bayan F
3. Son mesajınız? Arkadasima bayram mesaji
4. Dinlediğiniz son şarkı ? Yalin - ki sen
5. En son ne zaman ağladınız ? gecen gün galiba ama 1-2 dakika önce güldüm:)

HAYATINIZDA HIC ... ?
6. Aynı kişiyle iki kez cıktınız mı? emm nooo nooo aman ha Allah korusun!
7. Hic aldatıldınız mı ? Hayir
8. Birini öptünüz ve pişman oldunuz mu ? Hayir
9. Özel birini kaybettiniz mi? Evet
10. Depresyona girdiniz mi ? Hayir:)
11. Sarhoş oldunuz ve kustunuz mu? Hayir iyyyyyy
12. Favori renginiz... Yesil, beyaz, turuncu, sari ve fusya

BU YIL HİÇ ... ? : (2009)
15. Yeni arkadaş edindin mi ? Evet, coook cok.
16. Erkek arkadaşınla kavga ettin mi ? Ohoooo:D
17. Ağlayana kadar güldün mü ? :D evet
18. Seni değiştiren biriyle tanıştın mı? Evet, ama buna gelisim diyelim
20. Senin dedikodunu yapan birini yakaladın mı? hayir yada hatirlamiyourm:S
21. Facebook'ta arkadaş listendeki biriyle öpüştün mü ? :D ohaaa yaniii tabiki hayir!!!
22. Facebooktaki arkadaş listendekilerin kaç tanesini gerçekte tanıyorsun ? Hepsi sayilir
23. Kaç tane çocuğun olsun istiyorsun ? 2 yeterli herhalde
24. Evcil hayvanın var mı ? Yok
25. Adını değiştirmek ister misin ? olabilir
26. Son doğum gününde ne yaptın ? :) Kizlarla alisveris
27. Bugün kaçta kalktın ? :D 12
28. Dün gece yarısı ne yapıyordun ? Ya waka waka yada typing maniac oynuyorumdur.
29. 4 Gözle beklediğin birşeyi adlandır ? Herseyin güzel gitmesi...
30. Anneni en son ne zaman gördün? 1 saat önce, suan ayni ev icinde ayri odalardayiz:)
31. Hayatında değiştirmek istediğin şey ? Tembelligimi!!
32. Şu anda ne dinliyorsun ? Radyo joy türk, nilüfer söylüyor...
33. Tom isimli biriyle hiç konuştun mu ? Evet, ilk okul arkadasimin kardesi.
34. Şu anda sinirlerini ne bozuyor ? Birileri...
35. En çok ziyaret ettiğin web sitesi ? Blogger dostlar
36. Gerçek adın ne ? Nergis galibaaa:)
37. Lakapların ? Nero derler
38. İlişki durumun ? single:) iyy bu sözede uyuzummm
39. Burcun ? Basak
40. Erkek misin kadın mısın ? Sence:)
41. İlk okulun ? Almanya
42.
Orta okulun ? Almanya
43. Lise ? Almanya
44. Saç rengin ? kahve siyah arasi bi karisim bende cözemedim
45. Saçın uzun mu kısa mı ? kisa
46. Boyun ? 1.70
47. Birine vuruldun mu ? Vurulmus olsam single olmazdim!
48: Kendinle ilgili neyi seviyorsun ? :) Yoyolarimi, onlarda artik benim bi parcam.
49. Piercings ? no
50. Dövme ? no
51. Sağ mı sol mu? orta iyidir ;)

İLKLER :
52. İlk yaralanman ? :S hatirlamiyorum
53. ilk piercing ? yok
54. İlk en iyi arkadaşın ? Duygu:))
55. İlk spor aktiviten? Yüzme
56. İlk tatilin ? Antalya
58.İlk spor ayakkabın ? Converse:)unutamiyourm onlari...

ŞU ANDA:
59. Yediğin şey ? Bayan F nin getirdigi sekerler...
60. İçtiğin şey ? Yesil cay ve limonlu soda
61. Birazdan ... ? Bayilicam!
62. Dinlediğin şey ? joy türk. sarki süper...
63. Beklediğin şey ? e-mail

GELECEĞİN:
64. Çocuk istiyor musun ? kesinlikle
65. Evlenmek istiyor musun ? ehh yani:)
66. Kariyer ? yavas yavas Insallah



HANGISI DAHA İYİ :
67. Dudaklar mı gözler mi ? : Tabiki gözler
68. Sarılmak mı öpüşmek mi ? ikiside
69. Kısa mı uzun mu ? :) öhömm
70. Senden küçük mü büyük mü olsun ? BÜYÜK!
71. Romantik mi doğal mı ? Dogal ama ramantik´tende vazgecemem:) amann icinden geldigi gibi
72. Güzel bir karın mı güzel bir kol mu ? :))) farketmez
73. Sakin mi sesli mi? sakin sakin
74. Arkadaşlık mı ilişki mi ? : Ikiside, olmazsa olmaz

HAYATINDA HİÇ..
76. Tanımadığın birini öptün mü ? Hayir.
77. Sert bi' likör içtin mi? : Hayir
78. Gözlüklerini ya da lenslerini kaybettin mi ? Hayir
79. İlk çıkmadan seviştin mi : next one
80. Birinin kalbini kırdın mı ? : Evet
81. Senin kalbin kırıldı mı ? : Evet.
82. Tutuklandın mı ? : Hayir.
83. Birini geri çevirdin mi ? : Evet.
84. Birisi öldüğünde ağladın mı ? : Evet.
85. Arkadaşların tarafından kandırıldın mı ? : Galiba...


İNANIR MISIN ? :
86. Kendine ? : Tabiki...
87. Mucizelere ? : Kesinlikle
88. İlk görüşte aşka ? TABIKI
89. Cennete ? : Kesinlikle ( cvplara bakarmisin Tabiki - Kesinlikle:))
90. Noel baba? : :) beyaz sakalli dede
91. İlk çıkmada öpüşmeye ? Olmaz!
92. Meleklere ? : :) inanmazmiyim...



DOĞRU CEVAPLA :
94. Aynı anda 1 den fazla biriyle çıktın mı ? Birisi yetiyor artiyor bile.
95. Bugün şarkı söyledin mi ? Evet, ama her defasinda kardesimmm " ablaaaa sarki söylemeeee" diye bagriyor:)
96. Birini kandırdın mı ? Olabilir
97. Geçmişe dönebilsen hangi zamana giderdin ? Cok uzaga degil temmuz ayina...
98. Geçen yıldan bir günü silmek isteseydin o gün hangi gün olurdu ? Yasanmisliklar silinemez!
99. Aşık olmaktan korkuyor musun? Hayir:))
100. Bunu yollayacak mısın ? Kime yolasam diye düsünüyorum beli ayci olabilir, böcük olur baska kim...

Dip not: kendimle gurur duyuyorum byölesi uzun bir yaziyi yazdim:)

13 yorum:

keLebek dedi ki...

suppeerr..
ellerine saglik sekerim :)
operim! :)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

höh bu ne ayol :)) iyice şaşırmışlar mim konusunda hihi:)

güzeldi ama:)

Gelin Ayşe dedi ki...

bi ben kaldim bunu yapmayan :))))

ayci dedi ki...

bunlari okurken satir satir - cok istedim bana gönderesin...

ve okudugumda cok mutlu oldum!

birde calan müzik yüzünden galiba biraz duygulandim.

nergiscem...sana mail yazcam hemen simdi ;)

çiLekLisüt dedi ki...

yuh oha ne uzun :D

a. gizem dedi ki...

vallahi helal :)

Ceyda'nın Bahçesi dedi ki...

Geçmiş bayramın kutlu olsun canım.
Ne güzel sorular ve cevaplar.Ne çok şey öğrendik hakkında.
Ben şahsen daha yakından tanıdım için seni mutlu oldum.

tugbatugba dedi ki...

ÇOK EĞLENCELİYDİ :))

Syhn dedi ki...

Nero, tebrikler:)))

yazmasını bilemem ama okuması bayaa zevkliydi:)

katre_wınscare dedi ki...

amma harıka imiş bu yawss

karamel mutfak dedi ki...

soruları hazırlayanın baya vakti varmış anlaşılan:))
ama sabırla cevaplamata güzel.

nergisce dedi ki...

kelebek, :D saol cnm. muaaa.

papatya prenses, :D dogru ama nabayim dayanamadim:)

gelin ayse, yap yap yap yap:D bu ara süpersin postlar konusunda.

ayci, :) biliyordum mutlu olacagini. niyetim sirf seni mutlu etmek:)

cilekli süt, bencedeee:D

gizem, saol gizo:)

ceydanin bahcesi, saol canim senin gecmis bayramin mübarek olsun :)

tugba tugba, saol:) sende yaz sende!

syhn, canim saol:D bend ezorlandim yazarken sirfff sizin icinnnn.

katre winscare, sende yazzzz:)

karamel mutfak, sabir mabir kalmamisti sonuna geldigimizde:) kisa ve öz cvplar:)

embir dedi ki...

Valla bende gurur duydum canım. Maşallah yani, ben sıkılırdım. Ellerine hatta parmaklarına sağlık :) Öptüm.