24 Temmuz 2009 Cuma

Merve´den

Yanlis hatirlamiyorsam, kazandigim ilk yarisma...

7 yorum:

Pinky dedi ki...

çok şirin, güle güle kullan :)

Stil Direktoru dedi ki...

Merve şekerdir güle güle tak canım

Adsız dedi ki...

Güzel günlerde güle güle kullanmanız dileğiyle...

harosa dedi ki...

merhaba canım
tatilden döndüm ziyaretine geldim
ödülünü güle güle kullan

Merve dedi ki...

Nergiscim geldi mi? oh sonunda..! ama kutusu mahvolmuş yolda.. :(

beğendiğine çook sevindim tatlım... iyi günlerde kullan, güle güle tak birtanemm..
muuck :)

GAMZELİ ANNE dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
GAMZELİ ANNE dedi ki...

canım hediyeni güle güle kullan...bende senden gelen hediyeler için çok teşekkür ederim beni çok mutlu ettin...beğendiğim GELİN isimli kolyeyi göndermişsin...ve küpelerim ve dantel broşum hepsi çok hoş tekrar teşekkürler...blogumda yayınladım bile öptüm seni sevgiyle kal:))