26 Nisan 2009 Pazar

cok özel bir bros oldu benim icin...
:)

10 yorum:

ayci dedi ki...

özelligini bilmiyorum belki özele girmis olurum - ama cok güzel oldugu kesin.

typographi bros´u olmus!

L@L dedi ki...

canım gerçekten çok özel bir broş olmuş, iyi günlerde kullanman dileğimle!

nergisce dedi ki...

ayci, :) galiba anlami özel yoksa özel bir durumu yok, girebilirsin.

lal, lalcim saol canim, hediye ettim:)

Tugba dedi ki...

üstündeki la sanki çikolata sosla yapılmış gibi görünüyor
yoksa benim krizim mi tuttu :)

Adsız dedi ki...

sevgili nergisce; 12 şubat tarihinde vermiş olduğun blog ödüllerinden bana da bir ödül verdiğin için çok teşekkür ederim ama blog dünyasına uzun zamandır uzak olduğum için bu postunu bu kadar geç aldığım için üzgünüm...kusura bakma..
broş çok güzel olmuş bu arada eline sağlık.

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ellerine sağlık:)

Moonish (moonsun) dedi ki...

Cok sik olmus bu yahuu :)) L kim ? :))

nergisce dedi ki...

melusina, senin krizin tutumus:))

gül, :) olsun gülcüm, yeniden yazmani beklyiorum bizden ayri kalma.

nergisce dedi ki...

papatya prenses, saol:))

mooni, saol monni, ama son ölye gülünce L`ye bi anlam yüklüyorsun:) yapmaaa

Merve dedi ki...

çook cici sevdim ben :)