31 Ocak 2009 Cumartesi

Oyuncaklarim

Annem oyuncaklarimi bulmus gecen gün. Sevindim ve cok sevdim ama oyun oynamayi unutmusum, bende fotograflarini cekeyim dedim.
*Dügün Pastasini arkadaslarim dogum günüme hediye etmisti, kahve takimi bile var:)
*Cantayi ve yukaridaki ayakkabilari cok sevdim:) cantanin sapi kopmus...
*Barbienin üstündeki, baska bir barbinin aslinda ama o nerde bilmiyorum köpegide vardi onun beyaz büyük bi köüek havliyordu:)
*Kürk mantoyu komsuannem vermisti:)bi yaz gününüydü ve o yaz barbie kürk mantoyla gezmisti.
*Giyisi askisi bile varmis, gerci bir kac dis izi var üstünde :) yemek mi istedim acaba bilmiyorum:)
*en cok kalpli kolyeyi begendim, ne kadar hos degil mi?
Eski birseyleri bulmak cok güzel, insani bir cok aniya geri götürüyor...
Bu Mim olsun ve bende
*Böcügü
*ayciyi
*assortieki
* Katreyi
ve yazmak isteyen bir cok kisiyi mimliyorum:)
Pembe not: önceki postlaridaki yorumlari yanintlayamadigi icin kusura bakmayin lütfen:)

20 yorum:

DuruButik dedi ki...

benim de anılarım canlandı:)) en çok sevdiğim oyuncağımdı barbie bebek.giydirirdim sülerdim.hatta kumaş parçalarından kıyafet bile yapardım:))

ayci dedi ki...

ne güzel bir mim düsünmüssün sen öyle :) cocukluga dönüs :)

üstelik hangimizin barbiesi yoktu, nergiscemmm söyle...sende barbienin saclarini kesiyormuydun benim gibi :)

katre_wınscare dedi ki...

eheheehh bende mımlenmısım yaww :D:D benım bıcok oyuncagım suan yok ama olanları en yakında cekıp bloguma eklıcımmmm :D:D: tesk nergısce göruşmek uzere ve oyuncakjlarda cok seker yaww :D:D:

AskinAy dedi ki...

ne sirin oyuncaklarin varmis,artik cocuklarina saklarsin onlar oynadikca kendini hatirlarsin ne güzel:))sevgiler canim mutlu bir haftasonu gecirmen dilegiyle...

Tugba dedi ki...

kızlarla beraber barbie defilesi yapardık biz de. Kıyafet diker , güzellik yarışmasına sokar , evcilik oynardık. Ne günlerdi....

nergisce dedi ki...

duru butik, kkiyat dikislerini tahmin ediyorum:) belki gösteririsin onlari bize:) ne dersin..

ayci, saol aycicim, sende ne güzel bir isim bulmussun cocukluga dönüs:) cok sevdim ve o kadar dikkatlisin ki evet saclarini kesermisim hatta yikiyordum barbielerimi bile:)

katre, bekliyorum oyuncaklarini:)

askinay, birseyler hatira kaliyor, sanda hayirli haftasonlari diliyorum canim:)

melusina, ay ne hos oyunlar onlar, ben barbilerimi yikardim, saclarini keserdim:) bayilirdim buna ama posta yazmayi unutmusum

Merve dedi ki...

bende çook severdim ama nedense hepsinin kıyafetlerini çıkarır oynadığım barbie ye çeşit yaratırdım..hergün başka giyerdi..;) hala kendimde öyleyim çocukluktan kalma galiba..;)

assortiek dedi ki...

ayy hemen oyuncakları aramaya koyulcam inşallah bişeyler bulabilirim,çok heyecanlııı:)

nergisce dedi ki...

merve,her gün yeni bir kiyafet, ne güzel:) barbielerde biraz kendi hayatimizi mi yasiyorduk nedir bilmiyourm:)

asso, canim bende heyecanliyim senin oyuncaklarini görmek icin, sabirsizlikla beklyiorum

Moonish (moonsun) dedi ki...

benim bebislerim nerde acaba :))

Malla dedi ki...

Ne güzel anneciğin saklamış. Zamanda yolculuk galiba böyle bi şey...

gül dedi ki...

ya geçen bende dolabın eb diplerinden bebeklerimi bulmuştum eski günler çocukluk ah ah..

Adsız dedi ki...

yaa ne çok severdim küçükken şu barbi bebekleri.. onlarca vardı herçeşidinden.. yine de isterdim. şimdi olsa yine oynarım valla.. şanslısın. benm hiçbirisi kalmadı.. sadece bikaç aksesuvarı ayakkabısı.onlarla da küpe vs. yapıyorum çok cici oluyo..sendekilerle de olur denemelisin. bide ojeyle siyaha veya başka bi renge boyuyorum süper oluyo. herkes hazır sanıyo..

nergisce dedi ki...

moonsun, canim bul bebislerini:)

malla, evet zamanda yolculuk :)

gül, ne kadar eviniyor degil mi insan dolap diplerinden cikanlara...

gül, bu ne kadar süper bi fikir:) fotosuinu cekip yayinlarsan sevinirim bide görmüs olalim:) yapilabilir birsey cok sevdim

L@L dedi ki...

Bende oyuncaklarımı saklıyorum hala :) Fotoğraflar çok şeker, hepsi çok güzeller :) Bende barbielerime değişik kıyafetler dikerdim saatlerce bıkıp usanmadam oynardım onlarla. Bulur bulmaz eklicem bloguma. Bu güzel çocukluğa dönüş için teşekkürler :)

nergisce dedi ki...

lal, evet bir cogumuz hep ayni oyunu oynuyoruz kiyafet dikmeler, süslemel, sac kesmeler, fotolari merakla bekliyourm :))

ebediii dedi ki...

harika yaa, görünce gecen gün bizim evde yasanlilan bir hadise geldi aklima...
Barbie lerimi göstermistim abimin kizina... biraktirmak cok güc oldu sonra ki gün geldiginde susturamadim ve mecburen tekrar vermek zorunda kaldim oyuncaklarimi... artik kopmuyor Barbie lerimden oysaki ondakiler daha güzel, benim eski barbie lerin nesine meraklandi anlamis degilim... :)

nergisce dedi ki...

bedisko; :)) cok seker yaa, simdi gördüya inatlasiyordur sende onun kileri al:)

Nur dedi ki...

Çook duygulandııım oyuncaklarımla oynadıgım günlerime dönmek istiyorum...

nergisce dedi ki...

nur kilic, biraz olsun götürdüm seni o günlere galiba:))