24 Haziran 2008 Salı

Yine Canta Diktim!





Yine canta diktim, görüldügü gibi. Buaralar birseyler yapmadan duramiyorum, hem icimde fikirler üreten biri var, hemde aklimi dagitmak icin birseyler yapmaya calisiyorum. Okul tatile girdi girecek, bugün sinavlar bitti, yarin insallah mac... düsünme diyorum kendime ama düsünmedende edemiyorum, yine daldan dala atladim. Cantalarin sahipleri hazir, hediye etmeyi seviyorum biliyourm ki o kisi mutlu olacak, o mutlu olunca bende olacagim tabiki:)
hoscakalin:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bunlar ne kadar harika çantalar böyle...üsteki çanta benim daha çok hoşuma gitti....hediye edecegim arkadaşların şimdiden güle güle kullansın....

Adsız dedi ki...

Nergiscim senin bu becerilerine gerçekten hayranım ne kadar güzel, hem elemegi göz nuru hemde arkadaşlara hediye...:)

Bende en büyük Türkiye diyorum..yarın ekran başına...

Haydins dedi ki...

cantalarin sahipleri gule gule kulansinlar, ozellikle puantiyeli olanlar gusel ;)