7 Ocak 2009 Çarşamba

Altin gibisin

Bunu giyip okula gitmek istiyorum, kar yagmis olmasina ragmen...
Insanlar ne düsünür merak ediyorum:))
foto?

14 yorum:

Htc dedi ki...

canım üşümeyi falan boşver de hırsızlara davetiye çıjartır bunlar:D

ayci dedi ki...

ben böyle görsem derim ki:

yazik bu havada üsütmüssshhh ;)


nergiscemmm, bugün burasi stuttgart ve bugün burasi carsamba ve bugün burasi -12 derece...ya bugün sizin orda ne?

cCc dedi ki...

aycinin dediği gibi bu havada üşütmüş derler :)

nergisce dedi ki...

htc, heheheh bak bunu düsünmemistim:) haklisin

ayci, eheheh dersin dersin tahmin ediyourm:) simdi bizim burasi bremen ve bizim burasi carsambanin son dakikalarinda ve bizim burasi bugün karli hemde -9derece:))

ccc, derler derler bilirim hemde arkamdan bakarlar:)

malla dedi ki...

Bu ayakkabılara aşık olup bloguma ben de koymuştum dayanamayıp.Çok güzeller...

MoonSun dedi ki...

Bos ver yahuu :)) Ben giyip salina salina yurumek isterdim onlarla :))

chocolate's lover dedi ki...

çok şıklar gerçekten bende istiyorum bundan yaaa...

ayci dedi ki...

bremen ve stuttgart neden bu kadar uzak?

nergisce dedi ki...

malla, evet bende senin blogda görmüstüm ama tam kaynak olmadigi icin verememistim bi ra düsündüm snein blogunu kaynak olarak vermege:)) umarim sorun yoktur..

moonsun, ayy moonish haklisin:))

choco, evet evet alinmali kesinlikle:)

ayci, evet yaa neden? bi alamana sormak lazim:)

böcük dedi ki...

ay valla doğru söylemek gerekirse ben bunu giyen birini görsem vayy cesarete bak derim :D böyle bir ayakkabı cesaret ister canım :d

nergisce dedi ki...

böcük, evet haklisin bende derim:)

AskinAy dedi ki...

Gözlerimizide isinlandiriyor vallahi cok güzeller ama bunlari ayaktan hic cikarmamak lazim olur ya calinir malinir:))sevgiler,....

KelebekGibi dedi ki...

Ben görsem yolsa böyle giyinmis birini, amma kokosmus derim :) Yani havaya aldirmadan giymekte ayri bir maharet derim :)

Deli Dolu Hayat dedi ki...

ayyy nergiiis bayildim ben bunlaraaa... Bunlar benim olmali ya :)